noflash

Aktualności

2017.11.22 „Śniadanie daje moc” oraz „Trzymaj formę”

środa 20:10

22 listopada 2017r. w naszej szkole odbyły się kolorowe śniadania w ramach realizacji dwóch ogólnopolskich programów edukacyjnych „ŚNIADANIE DAJE MOC” oraz „TRZYMAJ FORMĘ”. Śniadanie daje moc to program edukacyjny skierowany do uczniów klas 0-3, którego najważniejszym celem jest zwiększanie świadomości nt. zdrowego odżywiania i roli śniadania w diecie dziecka oraz...
2017.11.21 Wyjazd na przedstawienie pt. „Skąd nasz ród”

wtorek 14:22

21 listopada uczniowie klas: piątej i szóstej pojechali do Domu Kultury, do Kutna na przedstawienie teatralne pt. „Skąd nasz ród”. W ponad godzinnym spektaklu aktorzy teatru krakowskiego w bardzo ciekawy sposób przedstawili legendy: o Lechu, Piaście, Popielu i Wandzie oraz historię panowania Mieszka I. Była to bardzo interesująco przedstawiona lekcja...
2017.11.20 „Zemsta” w Teatrze Muzycznym

poniedziałek 10:18

20 listopada 2017 roku grupa siódmoklasistów pojechała do Łodzi w celu udziału w spektaklu „Zemsta” w Teatrze Muzycznym. Zanim uczniowie obejrzeli komedię Aleksandra Fredry na teatralnych deskach, odwiedzili łódzkie Muzeum – Stację Radegast. Miejsce to upamiętnia masowe deportacje ludności żydowskiej do obozu zagłady w niedalekim od naszego Grabowa Chełmnie nad...
2017.11.15 Teatr profilaktyczny

środa 14:21

W środę 15 listopada obejrzeliśmy profilaktyczne przedstawienie pt. „Krowa kłamczucha”. Humorystyczna, zabawna historia, której bohaterami były zwierzęta, uświadomiła nam, jak ważne są prawidłowe relacje, właściwe postępowanie i przyjaźń. ...
2017.11.13 „Barwy mojej Ojczyzny”

poniedziałek 21:32

Dzisiaj w naszej szkole odbył się apel upamiętniający 99 rocznicę odzyskania niepodległości pt. „Barwy mojej Ojczyzny”. Uczniowie klasy piątej oraz „zerówki” przedstawili pełną wzruszeń lekcję historii od rozbiorów po odzyskanie wolności. Całość przygotowali nauczyciele: pani Beata Komorowska i pani Renata Olczak, a o oprawę muzyczną zadbał pan Paweł Pawłowski. ...
2017.11.11 Obchody Święta Niepodległości w Grabowie

sobota 14:21

Jak każdego roku, 11 listopada delegacja uczniów naszej szkoły wzięła udział w obchodach Święta Niepodległości w Grabowie. Agata Góral, Dorota Borchon i Wiktor Drozdowski wraz z panią dyrektor Anną Kowalczyk i panią Joanną Zając uczestniczyli we mszy św. Za Ojczyznę, a następnie złożyli kwiaty na pomniku Tadeusza Kościuszki. ...
2017.11.03 Pamiętamy...

piątek 14:20

Listopad to czas szczególnej refleksji nad przemijaniem. W piątek wraz z wychowawcami byliśmy na cmentarzu w Starej Sobótce. Zapaliliśmy znicze na grobie nieznanego żołnierza, upamiętniając tych, którzy w różnym czasie oddali życie za ojczyznę. Nigdy nie wrócili do swoich matek, żon, dzieci. Odwiedziliśmy też groby zmarłych nauczycieli i pracowników naszej...
2017.10.31 "Happy Halloween"

wtorek 14:20

"Ciemno wszędzie, głucho wszędzie! Co to będzie, co to będzie..." W naszej szkole z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego obchodzono Halloween. Trzeba przyznać, że pomysłów na straszne stroje nasza młodzież miała bez liku. Halloween najhuczniej obchodzony jest w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Głównym symbolem święta jest wydrążona i podświetlona...
2017.10.24 Wycieczka do Ciechocinka i Torunia

wtorek 14:19

24 października byliśmy na wycieczce w Ciechocinku i Toruniu. Wyjechaliśmy o godzinie 7:30. Po dwóch godzinach byliśmy w Ciechocinku. Tu czekał na nas przewodnik-Pan Łukasz, który pokazał nam zegar kwiatowy, różne fontanny i rzadkie gatunki drzew. Przy słynnych Tężniach mogliśmy skorzystać z leczniczego inhalatora. Po krótkim spacerze po Parku Zdrojowym...
2017.10.16 „Poczytaj mi, Przyjacielu”

poniedziałek 23:24

Pod hasłem „Poczytaj mi, Przyjacielu” przebiegało spotkanie dzieci i młodzieży uczących się w naszej szkole z przedstawicielami Jednostki Operacyjno - Technicznej w Sobótce Starej – panem Adamem Bogdańskim i panem Łukaszem Wieczorkiewiczem. Druhowie przeczytali młodszym uczniom naszej szkoły fragmenty „Szkolnych przygód Pimpusia Sadełko” Marii Konopnickiej. Starsi uczniowie natomiast mieli okazję...