noflash

Aktualności

2018.06.20 Wycieczka rowerowa do Besiekier

środa 09:50

20 czerwca uczniowie klas IV – VI wraz z wychowawcami wybrali się na wycieczkę rowerową do Besiekier. Tam w Siedlisku pani Kucharskiej wzięli udział w warsztatach edukacyjnych nt. poszanowania chleba, własnoręcznie przygotowali podpłomyki, które po upieczeniu ze smakiem zjedli, poznali legendy związane z tamtejszą okolicą, brali udział w grze terenowej...
2018.06.18 Wycieczka do Płocka i Oporowa

poniedziałek 21:18

18 czerwca 2018 roku uczniowie naszej szkoły brali udział w wycieczce do Płocka i Oporowa zorganizowanej przez p. Joannę Zając. W wycieczce udział wzięli również niektórzy rodzice uczniów klasy V. Pierwszym punktem wyjazdu był zamek w Oporowie. Następnie przejechaliśmy do Płocka gdzie zwiedziliśmy ZOO, Bazylikę Katedralną oraz odbyliśmy rejs statkiem...
2018.06.08 Akcja społeczna „JAK NIE CZYTAM JAK CZYTAM”

piątek 09:46

8 czerwca miała miejsce ogólnopolska akcja społeczna „Jak nie czytam jak czytam”. My również po raz kolejny chętnie wzięliśmy w niej udział. Lubimy czytać! ...
2018.05.25 VIII Konkurs Wiedzy Łowieckiej

piątek 14:19

25 maja 2018 roku w naszej szkole odbył się VIII Konkurs Wiedzy Łowieckiej o puchar przechodni Zarządu Koła Łowieckiego nr 2 „Łowiec” w Łodzi. Celem konkursu było: propagowanie wiedzy przyrodniczej i łowieckiej, dostrzeganie piękna naszego środowiska i zwierząt w nim występujących, dostrzeganie zależności między człowiekiem a otaczającym go środowiskiem, wychowywanie...
2018.05.25 Turniej rycerski

piątek 09:38

25 maja wzięliśmy udział w turnieju rycerskim, który odbył się na dziedzińcu Łęczyckiego zamku. Zmagaliśmy się z innymi drużynami w wielu konkurencjach, takich jak: rzut włócznią, strzelanie z łuku, atak na Saracena, machina rycerska, trzymanie miecza, narty wieloosobowe, pisali dyktando , jak również sprawdzali swoją wiedzę historyczną dotyczącą średniowiecznego rycerstwa....
2018.04.30 "Kiedy myślę Polska"

poniedziałek 21:45

30 kwietnia 2018 roku odbył się szkolny konkurs recytatorski "Kiedy myślę Polska" związany tematycznie z rocznicą uchwalenia majowej konstytucji. Uczniowie każdej klasy wytypowali dwóch reprezentantów, którzy przygotowali piękną recytację utworów literackich o charakterze patriotycznym. Komisja konkursowa, którą tworzyli wszyscy nauczyciele, wyłoniła po trzech laureatów w trzrch kategoriach wiekowych (klasy 0-2,...
2018.04.19 „PIĘKNIE BYĆ CZŁOWIEKIEM”

czwartek 09:53

19 kwietnia dwoje uczniów z naszej szkoły – Julia Matczak z klasy V i Mikołaj Zasadzki z klasy II, po tym jak zajęli I i II miejsce w gminnych eliminacjach konkursu recytatorskiego, które odbyły się 12 kwietnia b.r. w Grabowie, wzięli udział w czterdziestym konkursie „PIĘKNIE BYĆ CZŁOWIEKIEM”, w Miejskiej...
2018.04.19 75 rocznica wybuchu powstania w getcie warszawskim

czwartek 08:18

19 kwietnia minęła 75 rocznica wybuchu powstania w getcie warszawskim. W tym roku wzięliśmy udział w społecznej akcji „Żonkile”, oglądaliśmy filmy edukacyjne o tragicznych wydarzeniach tamtego okresu. Szczególnie zainteresował nas film „Nie było żadnej nadziei”. Dzięki temu dowiedzieliśmy się wiele na temat życia w czasie okupacji, jak również chęci walki...
2018.04.18 Zajęcia terenowe w Kiejszach

środa 09:50

18 kwietnia 2018 roku uczniowie klas V-VII uczestniczyli w zajęciach terenowych w Kiejszach. Wycieczka ta odbyła się w ramach obchodów Dnia Ziemi i była finansowana przez Koło Łowieckie ŁOWIEC nr 2 w Łodzi., z którym współpracuje nasza szkoła. W czasie trwania wycieczki uczniowie przebywali na terenie szkółki leśnej „Kiejsze”. Na...
2018.04.17 Święto Służby Zdrowia

wtorek 09:28

W dniu 17 kwietnia 2017 roku na sali gimnastycznej naszej szkoły miała miejsce uroczystość z okazji Święta Służby Zdrowia. Uczniowie klasy pierwszej zaprezentowali przedstawienie o tematyce prozdrowotnej. Swoją obecnością zaszczyciły nas Pani doktor Julitta Kaczmarek Szewczyk, oraz Panie pielęgniarki: Pani Kazimiera Kolasińska i Pani Wioletta Bauer oraz Pani położna -...