noflash

Aktualności

2018.09.27 Sprzątanie Świata 2018

czwartek 08:58

Jak co roku, pod koniec września, przyłączyliśmy się do akcji „Sprzątanie Świata”. „Sprzątanie Świata” to wspólna lekcja poszanowania środowiska. Jej celem jest promowanie nieśmiecenia, edukacja odpadowa oraz inicjowanie działań, dzięki którym zmniejszy się nasz negatywny wpływ na środowisko. W tym roku akcja ta przebiegała pod hasłem „Akcja- segregacja! 2 x...
2018.09.24 Wyjazd do kina na „Dywizjon 303. Historia prawdziwa”

poniedziałek 20:30

24 września 2018 roku uczniowie klas V – VIII wraz z opiekunami – p. Renatą Olczak, p. Arletą Stefaniak i p. Pawłem Pawłowskim udali się do kina na film pt. „Dywizjon 303. Historia prawdziwa”. Reżyser Denis Delić przedstawił prawdziwą historię polskich asów przestworzy inspirowaną bestsellerem Arkadego Fiedlera o tym samym...
2018.09.21 Wycieczka do Biskupina

piątek 10:52

Biskupin położony jest nad Jeziorem Biskupińskim. Na półwyspie tego jeziora znajduje się osada obronna związana z ludnością kultury łużyckiej, założona ok. roku 740 p.n.e. Jest to największa w Europie ekspozycja osady warownej z początku epoki żelaza. Na pierwotnej wyspie powstała osada, którą w czasie największego rozkwitu mogło zamieszkiwać od 900...
2018.09.19 Wycieczka na Podlasie

środa 23:15

W dniach 19-21 września dziewięć osób z naszej szkoły pod opieką pani Joanny Zając wzięło udział w trzydniowej wycieczce na Podlasie. Wycieczka ta odbyła się w ramach współpracy z Kołem Łowieckim ŁOWIEC nr 2 w Łodzi i oprócz naszej szkoły uczestniczyli w niej również uczniowie ze SP w Grabowie, SP...
2018.09.03 Inauguracja roku szkolnego 2018/2019

poniedziałek 11:19

3 września 2018 roku o godz. 9 w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starej Sobótce odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2018/2019. Odświętnie ubrani uczniowie wraz z towarzyszącymi im rodzicami zgromadzili się w sali gimnastycznej, by oficjalnie rozpocząć kolejny rok szkolny. Po odśpiewaniu hymnu państwowego wszystkich zebranych uczniów, rodziców,...
2018.06.20 Wycieczka rowerowa do Besiekier

środa 09:50

20 czerwca uczniowie klas IV – VI wraz z wychowawcami wybrali się na wycieczkę rowerową do Besiekier. Tam w Siedlisku pani Kucharskiej wzięli udział w warsztatach edukacyjnych nt. poszanowania chleba, własnoręcznie przygotowali podpłomyki, które po upieczeniu ze smakiem zjedli, poznali legendy związane z tamtejszą okolicą, brali udział w grze terenowej...
2018.06.18 Wycieczka do Płocka i Oporowa

poniedziałek 21:18

18 czerwca 2018 roku uczniowie naszej szkoły brali udział w wycieczce do Płocka i Oporowa zorganizowanej przez p. Joannę Zając. W wycieczce udział wzięli również niektórzy rodzice uczniów klasy V. Pierwszym punktem wyjazdu był zamek w Oporowie. Następnie przejechaliśmy do Płocka gdzie zwiedziliśmy ZOO, Bazylikę Katedralną oraz odbyliśmy rejs statkiem...
2018.06.08 Akcja społeczna „JAK NIE CZYTAM JAK CZYTAM”

piątek 09:46

8 czerwca miała miejsce ogólnopolska akcja społeczna „Jak nie czytam jak czytam”. My również po raz kolejny chętnie wzięliśmy w niej udział. Lubimy czytać! ...
2018.05.25 VIII Konkurs Wiedzy Łowieckiej

piątek 14:19

25 maja 2018 roku w naszej szkole odbył się VIII Konkurs Wiedzy Łowieckiej o puchar przechodni Zarządu Koła Łowieckiego nr 2 „Łowiec” w Łodzi. Celem konkursu było: propagowanie wiedzy przyrodniczej i łowieckiej, dostrzeganie piękna naszego środowiska i zwierząt w nim występujących, dostrzeganie zależności między człowiekiem a otaczającym go środowiskiem, wychowywanie...
2018.05.25 Turniej rycerski

piątek 09:38

25 maja wzięliśmy udział w turnieju rycerskim, który odbył się na dziedzińcu Łęczyckiego zamku. Zmagaliśmy się z innymi drużynami w wielu konkurencjach, takich jak: rzut włócznią, strzelanie z łuku, atak na Saracena, machina rycerska, trzymanie miecza, narty wieloosobowe, pisali dyktando , jak również sprawdzali swoją wiedzę historyczną dotyczącą średniowiecznego rycerstwa....