noflash

Aktualności

2016.09.26 Wycieczka do Łowicza

poniedziałek 09:06

23 września uczniowie naszej szkoły brali udział w wycieczce zorganizowanej przez p. Beatę Komorowską do Łowicza, Arkadii, Nieborowa i Żelazowej Woli. Opiekę sprawowały Panie A. Antkiewicz i A. Tomczak. Słoneczna pogoda sprzyjała wyprawie. W muzeum w Łowiczu dzieci miały możliwość obejrzenia bogatej ekspozycji. Barwne i czasami zabawne opowieści Pana przewodnika,...
2016.09.21 Spotkanie profilaktyczne

środa 21:41

21 września w naszej szkole zorganizowano spotkanie uczniów z policjantką z Komendy Powiatowej Policji w Łęczycy: sierż. sztab. Agatą Bierzyńską, która zajmuje się promocją profilaktyki wychowawczej i prewencji kryminalnej. Podczas spotkania dzieciaki wysłuchały m.in. informacji dotyczących bezpiecznego poruszania się na drodze oraz bezpieczeństwa w sieci. Na koniec miły akcent, a...
2016.09.19 XLI Rajd „Szlakiem Bohaterów Walk nad Bzurą”

poniedziałek 19:34

17 września grupa chętnych uczniów z naszej szkoły pod opieką pań: Joanny Zając i Renaty Olczak uczestniczyła w XLI Rajdzie „Szlakiem Bohaterów Walk nad Bzurą”, w którym wzięło udział prawie 500 osób - dzieci i młodzież z 4 powiatów: łęczyckiego, zgierskiego, kutnowskiego i poddębickiego. Organizatorem pieszej wędrówki był Oddział Polskiego...
2016.09.19 Sprzątanie Świata 2016

poniedziałek 08:53

16 września, jak co roku, przyłączyliśmy się do akcji „Sprzątanie Świata”. Uczniowie młodszych klas zbierali śmieci wokół szkoły, a starsi porządkowali pobocza wzdłuż drogi w kierunku lasu i z powrotem. Niestety… było co robić! Zebraliśmy kilkanaście worków śmieci. Szkoda, że nie wszyscy dbają o czystość naszej pięknej okolicy. ...
2016.09.01 Inauguracja rozpoczęcia roku szkolnego 2016/2017

czwartek 13:51

O godzinie 9:00 na sali gimnastycznej w naszej szkole odbyło się uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego. Poprzedzone było mszą, w kościele, w której wzięli udział uczniowie wraz z rodzicami i nauczycielami. Część oficjalną, po odśpiewaniu hymnu państwowego, rozpoczęła pani dyrektor Anna Kowalczyk, następnie wychowawcy wraz z uczniami i rodzicami udali się...
2016.08.30 Rok szkolny 2016/2017

wtorek 08:53

1 września 2016r we czwartek rozpoczynamy nowy rok szkolny 2016/2017. Uroczyste rozpoczęcie roku nastąpi o godz. 9:00 na sali gimnastycznej, następnie uczniowie spotkają się z wychowawcami w klasach. ...
2016.06.24 Zakończenie roku szkolnego i pożegnanie klas 6-tych

piątek 18:26

Dzisiaj zakończenie roku szkolnego!!! Nareszcie rozpoczynają się tak długo wyczekiwane wakacje. Zanim jednak wyjedziemy na zasłużony wypoczynek, przyszliśmy po raz ostatni do szkoły po świadectwa. Niektórzy otrzymali nagrody i dyplomy, a dziewięcioro szóstoklasistów zostało absolwentami szkoły podstawowej i pożegnało się ze „starą budą” w przezabawny sposób. Wszystkim życzymy wielu radosnych...
2016.06.23 Kotlina Jeleniogórska

czwartek 17:51

W dniach 20 -21 czerwca odbyła się wycieczka w Kotlinę Jeleniogórską, którą zorganizowali nauczyciele ze Starej Sobótki i Kadzidłowej. Kierownikiem wyjazdu był pan Paweł Pawłowski. W wycieczce wzięło udział czterdzieścioro czworo dzieci. Najpierw pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby. Tam zobaczyliśmy pomnik Ducha Gór, kupiliśmy pamiątki, a następnie udaliśmy się na parking,...
2016.06.15 Wycieczka rowerowa do Besiekier...

środa 22:25

8 czerwca odbyła się wycieczka rowerowa do Besiekier w której brały udział klasa V i VI wraz z opiekunami. Dzieci zwiedziły ruiny zamku a następnie rozegrały mecz piłki nożnej. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w leśniczówce, gdzie czekały na nas kiełbaski z grilla przygotowane przez rodziców uczniów klasy VI oraz...
2016.06.07 Powiatowy Konkurs Fotograficzny: „Dzikie zwierzęta naszego regionu”

wtorek 19:14

W kwietniu uczniowie naszej szkoły brali udział w Powiatowym Konkursie Fotograficznym „Dzikie zwierzęta naszego regionu”, organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 4 im. Marii Konopnickiej w Łęczycy. Szkolnymi koordynatorami konkursu były panie Joanna Zając i Beata Komorowska. Wysłane zostało sześć prac. W skali powiatu Wiktor Drozdowski zajął III miejsce, a Wiktoria...